Loading
0%

Optymalizacja strony w procesie pozycjonowania – jak to wygląda?

Opublikowano dnia 3.19.21 w Pozycjonowanie

Proces pozycjonowania strony www w sieci jest zawsze złożony i to niezależnie od branży, której pozycjonowana domena dotyczy. Wymagane są w nim nie tylko precyzyjne analizy i opracowania strategii, ale również uruchomienie procesu wdrożeniowego dla całej gamy zmian, które mają dostosować witrynę pod wytyczne wyszukiwarki internetowej. Optymalizacja strony jest właśnie procesem planowania i wprowadzania odpowiednich […]

Czytaj dalej »

Czy można tworzyć duże sklepy na Woocommerce?

Opublikowano dnia 1.15.21 w O WordPressie

Trwałym mitem dotyczącym WooCommerce jest to, że WordPress i WooCommerce nie skalują się i sprawdzą się w małych sklepach, ale nie w dużych przedsiębiorstwach. Ponieważ wierzymy w dogfooding (określenie w którym twórca korzysta z własnego oprogramowania), prowadzimy WooCommerce.com zarówno na WordPress, jak i WooCommerce i obsługujemy dużą liczbę transakcji. Oto pytania, które otrzymujemy najczęściej i […]

Czytaj dalej »

Znane strony na WordPress

Opublikowano dnia 9.30.20 w O WordPressie

Od kilku lat WordPress jest numerem jeden w rankingu najbardziej popularnych CMSów. Mimo to nawet przez osoby związane z IT często bardziej kojarzony jest z małymi „stronkami” firmowymi, personalnymi blogami i innymi „prostymi stronami”. We wpisie pokazujemy kilka znanych marek których portale opierają się właśnie na WordPressie. Strona Poczty Polskiej Poczty Polskiej przedstawiać nie trzeba […]

Czytaj dalej »

Optymalizacja strony na WordPressie – czy jest potrzebna?

Opublikowano dnia 8.1.20 w O WordPressie

WordPress jako najpopularniejszy i rozbudowany system CMS daje swoim użytkownikom niemal nieograniczone możliwości. Z jednej strony pozwala to na zaoszczędzenie pieniędzy podczas tworzenia własnej strony internetowej – nie musisz bowiem znać żadnego języka programowania ani zatrudniać programisty, z drugiej zaś może prowadzić do „przesadzenia” w ilości dodatkowych funkcjonalności. Wraz ze wzrostem popularności WordPressa, rośnie też […]

Czytaj dalej »

Modyfikacje WordPressa – jak edytować motyw?

Opublikowano dnia 7.29.20 w O WordPressie, Porady

Wybierając gotowy motyw do WordPressa często jesteśmy zmuszeni do zrezygnowania z początkowych założeń czy pomysłów ze względu na ograniczenia. Jak sobie z tym poradzić? Jak nie ingerując bezpośrednio w pliki motywu dostosować go do swoich potrzeb? Zaproponujemy Ci trzy rozwiązania dostosowane do Twojego poziomu znajomości WordPressa. Wtyczki do WordPressa – zło konieczne czy prosty sposób […]

Czytaj dalej »

Dlaczego wybrać Woocommerce?

Opublikowano dnia 3.6.20 w Porady

Woocommerce jest aktualnie najpopularniejszym systemem sklepowym w Polsce i na całym świecie. Z czego bierze się jego popularność? W czym jest lepszy od konkurencyjnych systemów? Koszty utrzymania Woocommerce Zanim omówimy koszty stworzenia sklepu internetowego, porównajmy koszty utrzymania samej platformy sprzedażowej.Woocommerce jest oprogramowaniem w pełni darmowym – to zdanie jest tzw. półprawdą. Z jednej strony instalacja […]

Czytaj dalej »

Sprawdzamy płatny motyw na WordPress

Opublikowano dnia 1.9.20 w Aktualności, O WordPressie

Zostaliśmy poproszeni o zrecenzowanie płatnego motywu Monstroid od Templatemonster. Sprawdzimy go pod kątem szybkości działania, bezpieczeństwa i wygody użytkowania.

Czytaj dalej »

Jakie są najczęstsze pułapki tanich stron internetowych?

Opublikowano dnia 12.16.19 w O WordPressie, Porady

Pisaliśmy już nie raz, że do prowadzenia jakiegokolwiek biznesu w  XXI posiadanie firmowej strony internetowej to absolutna konieczność. Tylko w  ten sposób mamy szanse dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Jednakże konkurencja w internecie jest niezwykle silna, dlatego nie wystarczy nam już jakakolwiek strona, tak jak odbywało się to jeszcze kilkanaście lat temu. Sama ciekawa […]

Czytaj dalej »

Dlaczego warto posiadać stałą opiekę nad stroną internetową?

Opublikowano dnia 12.12.19 w O WordPressie

Samo wykupienie hostingu i domeny oraz zbudowanie estetycznej i responsywnej witryny internetowej nie wystarczy, aby móc rozwijać swój biznes w Internecie. To jedynie wierzchołek góry lodowej jaką jest późniejsze jej zarządzanie. Wiele zadań administracyjnych to nie tylko zajęcia czasochłonne, ale czynności wymagające odpowiedniej wiedzy specjalistycznej. Ich zaniedbanie ma istotne znaczenia dla wizerunku marki ale i […]

Czytaj dalej »

Czy blog na stronie firmowej jest potrzebny?

Opublikowano dnia 11.22.19 w Bez kategorii

Coraz więcej firm zarówno tych dużych, jak i małych decyduje się na założenie bloga na swojej stronie. Blog taki jest obecnie powszechną formą marketingu internetowego, ponieważ dzięki niemu możemy zaprezentować swoje produkty i usługi, pisać związane  z nimi porady, prezentować aktualności związane z firmą i wchodzić w  interakcje z  odwiedzającymi nasza stronę. Blog pełni również […]

Czytaj dalej »