Poprzedni wpis
Ponieważ wierzymy w dogfooding (określenie w którym twórca korzysta z własnego oprogramowania), prowadzimy WooCommerce.com zarówno na WordPress, jak i WooCommerce i obsługujemy dużą liczbę transakcji.
Oto pytania, które otrzymujemy najczęściej i odpowiedzi na nie.
Skalowalność to możliwość rozwoju bez negatywnego wpływu na wydajność sklepu.
Istnieją cztery główne czynniki wpływające na skalowanie sklepu na WooCommerce.
Na skalowalność Twojego sklepu ma wpływ kombinacja powyższych. W miarę rozwoju sklepu najlepiej byłoby zainwestować w zespół, który go wspiera, aby nie wzrost sklepu wpływał negatywnie na wydajność i jego szybkość.
Deweloper równoważący te cztery aspekty i umiejacy optymalizować kod jest w pewnym momencie niezbędnym elementem. Na przykład sklep WooCommerce.com jest obsługiwany przez czterech programistów i jednego projektanta w pełnym wymiarze czasu pracy.
Nie ma limitów (ang. Sky is the limit). Widzieliśmy przypadki sklepów, w których istniało ponad 100 000 produktów, obsługujących tysiące transakcji na minutę. W takich przypadkach sklepy miały bardzo dobry hosting oraz własny zespół programistów skupiony na optymalizacji.
W naszym WooCommerce Showcase mamy sklepy różnych typów i rozmiarów .
Tekst jest tłumaczeniem z oficjalnej strony Woocommerce https://docs.woocommerce.com/document/woocommerce-scaling-faqs/
Poprzedni wpis