Poprzedni wpis
Nowy Woocommerce adoptuje komponenty Gutenberga, interfejs użytkownika napędzany przez React
WordPress jest uważany za doskonałą platformę dla początkujących przedsiębiorców do tworzenia stron internetowych dla swoich startupów lub małych firm. Ta usługa zarządzania treścią (CMS) jest używana przez miliony właścicieli firm mieszkających we wszystkich częściach świata. Ponad 400 milionów stron internetowych na całym świecie jest zasilanych przez WordPress, w tym ponad 100 milionów w Stanach Zjednoczonych. Serwisy WordPress na całym świecie publikują posty co 17 sekund. Większość z milionowych stron internetowych na świecie jest zasilanych przez WordPress i jest związanych z biznesem. Fakty te wyraźnie wskazują na znaczenie WordPress jako usługi zarządzania treścią dla firm każdej wielkości.
Prostota, integracja mediów społecznościowych i duża liczba dostępnych opcji tematycznych to główne powody, dla których małe i średnie firmy preferują WordPress. Należy jednak pamiętać o kilku ważnych faktach przed użyciem WordPressa na swojej stronie internetowej firmy.
Tysiące darmowych i płatnych motywów są dostępne dla tych, którzy planują stworzyć stronę internetową opartą na WordPressie. Musisz jednak być ostrożny przy wyborze wiarygodnego tematu spośród dostępnych. Temat powinien być elastyczny i musisz mieć możliwość łatwego wprowadzania zmian.
Jest to kolejny ważny czynnik podczas tworzenia strony internetowej dla twojego start-upu. Musisz wyszukać zarządzaną usługę hostingową WordPress, która pomoże Ci utrzymać działanie witryny. Ponadto powinny one zapewniać regularne aktualizacje i kopie zapasowe.
Najczęściej polecanym przez nas hostingiem jest thecamels. Świadczą oni usługi na wysokim poziomie z zachowaniem rozsądnych cen.
Jeśli zainstalujesz zbyt wiele wtyczek w swojej witrynie WordPress, wpłynie to na wydajność. Po prostu dodaj wtyczki, których aktywnie używasz i usuwaj pozostałe.
Po ukończeniu instalacji WordPress musisz ją odpowiednio skonfigurować. Zastanów się na przykład, w jaki sposób moderowane są komentarze, czy tworzone są permalinki i inne sprawdzone metody. Jest to łatwo możliwe w ustawieniach WordPress i powinno być wykonane podczas początkowej konfiguracji.
Wielu odwiedzających witrynę uzyskuje dostęp do Twojej witryny za pośrednictwem urządzeń mobilnych, więc Twoja strona internetowa oparta na WordPressie wymaga responsywnego interfejsu mobilnego, który zapewnia użytkownikom bezproblemową obsługę. Użytkownicy nie tolerują dużego podrażnienia poprzez zacinanie się i ciągnięcie.
Prezes firmy HostGator, Adam Farra, mówi:
„Może to być trochę kłopotliwe, aby Twoja strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych, ale warto się upewnić, że Twoja strona ma najwyższą możliwą pozycję w wynikach wyszukiwania. „
WordPress ma przyzwoite funkcje bezpieczeństwa, ale rozważa wdrożenie zaawansowanych środków bezpieczeństwa z wykorzystaniem wtyczek i innych najlepszych praktyk, aby odeprzeć potencjalne zagrożenia. Ilia Kolochenko, CEO of high-tech Bridge, mówi:
„Chciałbym powiedzieć, że popularny CMS jak WordPress czy Joomla w standardzie można uznać za bezpieczne, jeśli jest prawidłowo skonfigurowany, nie ma kodu osób trzecich i jest aktualny „.
Rozważ optymalizację pod kątem wyszukiwarek (SEO), aby poprawić widoczność swojej witryny w Google i innych wyszukiwarkach. Dzięki SEO Best Practices i wtyczkom WordPress, takim jak WordPress SEO z Yoast, idziesz we właściwym kierunku. Oprócz optymalizacji pod kątem wyszukiwarek ważne jest zastosowanie nowego SEO (Search Engine Optimization). Stwórz aktywną obecność w sieciach społecznościowych, w których Twoi klienci spędzają większość czasu i szybko buduj markę, której ufają ludzie.
Żródło: https://www.entrepreneur.com/article/251504